Miatánk, ki vagy a mennyekben...
 << vissza a tagokhoz

GPali


NC - 2006

Telefon:
e-Mail:
MSN:
Skype:
A személyes adatokat csak klubtagok láthatják. Ha klubtag szeretnél lenni, regisztrálj jobb felül, majd jelezd itt a szándékod.
A kocsi:

2.0 NC1 2006 Galaxy Grey (32S)  Teckwrap Persian Blue wrap 

(2023.03.20. 193.600 km-)

Hozzám repült a Fehér holló.


Pályaeredmények:
-Kakucs anti clock: 40.411 (240329)


2023:

-egy biztosíték elszállt. Egyelőre cseréltem. Majd meglátjuk lesz-e vele nagyobb feladat. (230321) 

-a biztosítékok nem égnek ki csak úgy... Végül önindítót cseréltünk. Remélem ezzel letudtuk az indítás körüli bajokat. (230415)

-olajcsere-légszűrő tisztítás (230416) ~194.400km

-RX8 váltógomb. Mert erre aztán óriási szükségem volt. (230426)

-Good Win Racing RoadsterSport RACE hátsó "dob" (230503)

-hűtőfolyadék csere zöld, gyári Mazda FL22-re.  195.250km körül (230503)

-a "szezonra  felkészített autómon" visít a fék (legalábbis remélem, hogy csak ennyi a baja), úgyhogy vettem mindkét tengelyre TRW betéteket. (230605) hátsók cserélve: 197.220km

- P0421 failure code... 4-1 I.L. Motorsportról rendelt katalizátor nélküli leömlővel lett "orvosolva" a gyári leömlőben levő katalizátorom szétesése. (230710)

-Mivel raCSe leömlő került a kocsiba, így szükséges volt szoftveresen is utánamenni a módosításnak. Elvittem Jugo-hoz a Red Sun Shopba és kapott egy ECUTEK remap-ot. Csak utcán programoztuk, így pontos mérési adataim nincsenek arról, hogy mit is tud a kocsi. Talán majd egyszer lepadoltatom. 200.770km (230823)

-klasszikus olajcsere 201.278km kb. szeptember elején.

-a szürkeségre "kellett" valami szín. Egy sárga horizontal bonnet stripe került a kocsi elejére. Somene like it, someone hate it. (230903)

-17" Enkei Yamato SC24 ET45 7J17H2 (typ: EN027017W4 8,2kg) (230905)

- az rx-8 váltógombom kicsit viseletes volt már. Ami jobban zavart, hogy a bőr borítás elforgott a váltógomb testén. Úgyhogy elvittem újrabőröztetni. Just like new! (231208)

-a kocsi olasz múltjának- és Barnabásnál töltött éveinek köszönhetően nem nagyon látott vizet/havat/sót. Szép rozsdamentes. Ennek az állapotnak a megőrzése érdekében karácsonyi ajándékként adtam neki egy alapos alváz- üregvédelmet. (231222)

-az aktuális nyári gumik ki vannak keményedve, nagyon csúszósak és egyáltalán nem biztonságosak már. Vettem egy szett Uniroyal Rainsport-ot. (231231)

2024:

-Revlimiter Sunstorm óracsoportra cseréltem a gyári számlapot. Így már sokkal jobban tudok koncentrálni a fordulatszámmérőre! Nem mellékesen megjavítottam a trip nullázó kis pálcikát/szerkentyűt is, ami eddig nem működött. 205.348 km (240116)

-Elkékült az autó. Teckwrap gyártmányú, Persian blue fóliát kapott (240202)

-Az NC-vel is megtörtént ugyanaz, mint annó az na-val... Felvágták a tetejét február közepén... Szóval jobb híján tetőt cseréltem. (240305)

-az egyik alsó keresztmerevítőbe beleért a kipufogó, így a kipufogót tartó gumibakok közül az egyiket cserélni kellett. Már nem zörög. S ha már a kocsi alatt voltam, akkor cseréltem egy difi olajat is a gyári előírásnak megfelelő 75W90 olajra (Motul gear 300). (240323)

-Édesapám mostanság néha használja az autót. Valami surlódó hangra lett figyelmes, úgyhogy elvitte egy ismerős autószerelőhöz, hogy nézze meg. A szerelő szerint a váltó és a kardán környékén egy megfáradt szimering lehet a ludas, úgyhogy ajánlotta, hogy idővel cseréljük ki. Ha már ott volt, akkor rátoltam az első fékek tárcsáinak és betétjeinek a cseréjét is, összekötve egy fékolaj cserével. Végül dobott bele hátsó fékbetéteket is, mert indokoltnak találta. Zimmermann betétek és luggatott Zimmi első tárcsa Motul RBF660 fékolajjal megtámogatva. (240404) kb 207.000,- km

-A "váltó és kardán környékén megfáradt szimering" téma eredménye az lett, hogy a váltót felújította a szerelő, a difiben pedig csapágyat cserélt (váltócsapágy, váltószimering, hézagolólemez, difi csapágy, kúpkerékszmering, kapcsolóvilla, váltóolaj, difiolaj). (240510)

-Egy közlekedési hatósághoz berendelés eredményeképp megbukott az autó szigorított vizsgán (240515). A szélvédőn levő pici kavicsfelverődés volt a bukás fő oka, így cseréltettem egy szélvédőt 50k-ért. (240516)

-A bukós vizsgalapra felírtak még egy bal, első- alsó lengőkar hátsó szilent hibát is., így azt is cserélni kellett. Szilenthez méltó módon párban. Gyári Mazda szilesteket kapott. Meg végre valahára egy sikeres műszaki vizsgalapot. (240606)

-A sikeres műszakit követően visszaalakítottam illegálra a kocsit. Extraként kapott egy Carbing Front Strut Bar Type2 névre keresztelt toronymerevítőt. (240615)

-Az akksinak 2-3 alkalommal nem sikerült indítania az autót, szóval megmakacsoltam magam és vettem bele egy újat. Exide Excell 45ah jobb+ EB454 típusú került a Varta helyére. kb 208.000km (240619)

-Klímát töltettem. a szükséges 450g klímaközegből 30g volt a rendszerben, úgyhogy igencsak ráfért. (240628)

-klasszikus olajcsere 208.500 km (240707)

-A leömlő és a középrész csatlakozásánál meg volt fáradva a tömítőgyűrű, úgyhogy újra cseréltem. Hátha így boldogabb lesz az autó. (240707)

-A menő Eibach stabrúdjaimhoz hasonlóan menő poliuretán szilentek is jártak. Kevésbé menő, hangos nyekergésbe kezdtek, úgyhogy nyakon kentem őket szilikonzsírral. (240821)

-Mivel a szilent csere, illetve a futóművem magasságának állítgatása fixen elvitte, ezért futóműállítást frissítettem Kiri Máténál. kb 211.000 km (240806)

-Beújítottam egy fekete hűtőfolyadék tágulási tartályt az ordító alu tartály helyére (240910)

-Ismét hűtőfolyadék csere zöld, gyári Mazda FL22-re. (3x átmostam a rendszert, hogy ezúttal tiszta is maradjon)  212.300km körül (230913)

-Katalizátor utáni szondát cseréltem. Denso dox-0334 névre hallgat. 215e km körül. (241209)





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1.6 NBFL PHOENIX 2002, Marrakesh Brown (B09)

(2022.03.04. 164.000 km-2022.11.13.)

A kocsi, ahogy megvettem: Subaru TD04, 0.45 töltéssel, Greddy piggyback, nagy aluhűtő, olajhűtő, kb ebay cooler, rx8 sárga injektorok, kraken leömlő, egyedi downpipe, saválló hátsódob, BIlstein+Eibach futómű, 4.1 Torsen poly szilentekkel, motorban racing hajtókarcsapágyak, ebc teflon fékcsövek, home made coolant reroute, JR3 15X8 et25, Rigó Ati féle spoilerszett, valami vw-ből lopott rádió Most már 1din-es Sony.

Kerekek: JR3 15X8 ET25 Yokohama Advan Fleva 195x50 abroncsokon

              gyári nb felni toyo r888 gumikkal


Pályaeredmények:

-Kakucs anti clock: 42.224 (220415)

-M-Ring acw 34.25 (220910)


2022:

-ms3 klón

-szélessávú lambdaszonda, beszívott levegő hőmérséklet érzékelő, IAT szenzor foglalat gyűrű (220306)

-új Kraken leömlő (220317)

-TD04 tömítések, leömlő tömítés, olajcsere (220323)

-bpracing fittingek, alu hegesztés lefújószelepnél, gyertyák (Denso), vákuum cső, hővédő szalag, bilincsek. Ezek nyilván mind a rebuild-hez kellő cuccok. (2203..)

- Elring szelepfedél tömítés (220331)

-Rigó Atti féle catch can +ajándék ködlámpa takaró műanyagok (220404)

-Óriási futómű swappolások eredményeként az nbfl-be bekerült a Tein FlexZ, az na viszont lebutult gyári gátló+Eibach rugó kombóra (220529)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


EX:
1.6 NBFL IMPULS, Nordic Green

(2017.04.07.167.000km-2022.03.05. 239.000km)


Kerekek:

- nyári: Magma Celsio 15" - ezzel vettem.
           Fondmetal 5700 15"
          Advan Racing RG2 15" 6.5J ET35 (Közben kiderült, hogy ezek copy felnik lol...)
          Uniroyal Rainsport 3 (2X)
           Uniroyal Rainsport 5
          Uniroyal Rainsoprt 3  előre (hátsó tengelyen elfogytak az "rs5"-ök, így kellett 2 másik)


- téli: Fondmetal 5700 15" (Lekukáztam egy dobogókői kátyúval...)
        Dotz 5 küllős akármi. 15"

- játszós szett: gyári Enkei 15"
                       Toyo Proxes R888 205/50 (200709) A második pályanapjukon a jobb hátsó defektet szenvedett, szóval hátra szereztem 2 db:
                       Toyo Proxes R888 195/50 (200930)

                       Yokohama ADVAN A048 190/580 R15 (201115) Tarcsiba, ha elfogynak a Toyo-k...
                       A Toyok mondhatni elfogytak. Felkerültek az A048-ak. (210325)

                Soma (Nabis) úr rávett, hogy vegyünk közösen 8db Yoko A048-at használtan, mert úgy olcsóbb lesz a szállítás. Nem lett                        olcsóbb, de cserébe van újabb 4 db szétgyilkolható A048-am tarcsiba. So smart investment.. :D (210716)

- újabb szett 5 küllős gyári Enkei felni (211123)

Pályaeredmények:
-Kakucs anti clock: 43.3 (200723); 43.895 (201010); 42.839 (210521)
-Hungaroring: 2.30,612 (201004)
-Euro-Ring: 1.33,9 (201107); 1.29,789 (210327)

Ami változott:

2017:
- Légszűrő: K&N typhoon 69-6000TP performance Air Intake System. (171119) (
Hővédőlemez január elején terveződik elkészülni hozzá. Homemade már van. Már nincs. Már újra van. Ismét nincs. A szűrő kikönyökölt a bal első fényszóró irányába.190114)

- Nagyon menő,  Spec-D névre hallgató utángyártott angel eyes a gyári mandula szemek helyett. Gyári nbfl első lámpákat kapott, így az autóm suhanc kamaszból érett felnőtté cseperedett. (181119)

- középső és hátsó BOSAL kipufogó dob került az elkorrodált gyári helyére. (171214)

2018:
- H&R 29487 progresszív sportrugók kerültek a gyári gátlókra (180206)

-Sárvédő ívek és elkorrodált részek kilakatolva. Majdnem 2 hónapba telt a művelet, de kész! A mester szép munkát végzett. (180306)

- Kilakatolt elemek újrafényeződtek. (180330)

- Gyári toronymerevítő került a motortérbe (180428)

- Alváz és üregvédelmet kapott annak reményében, hogy így talán pár évig nem kell karosszérialakatosokkal és fényezőkkel időpontot egyeztetnem. (180606) Időközben többen is jelezték, hogy nem lett egy vérprofi munka, a "mestert" ne nagyon ajánlgassam másnak... Ennek köszönhetően egy kis alváz toldozás-foltozás, rozsdátlanítás kíséretében új alváz és üregvédelmet kapott a Ruzsa szervizben (190116)

- Torsen type2 érkezett a nyitott diffi helyére. (181112) (191.000 km környékén)

2019:
- EXIDE akksi (190120)

- NGK blue spak plug wires (190426)

-  A H&R rugókhoz gyári Bilstein gátlók kerültek beépítésre. A beépítésben való segítségnyújtásért örök hálám fogja üldözni Szentkuti Ákos kartárs urat! (190708)

- Az idei Transzfogaras-Transzalpina túra áldozatává vált szélvédőmet újra cseréltem. (190812)

2020:

- Túl régen módosítottam az autón, úgyhogy amolyan imulzusvásárlásból az egyébként szeretett futóművemet Padam kollégától vásárolt Tein Flex Z-re cseréltem. Megintcsak Köszi a segítséget Szentkuti Ákosnak! (200419)

- A 2018-ban lefényezett küszöbök szűk egy év után ledobták a fényezést. Nagyon untam már, hogy csúnya, úgyhogy ma "do it yourself" módon előre kikevertetett színnel, spray-es megoldással újrafújtuk Frantal Dani kollégával. Olyan igazi homemade fényezés lett. De legalább magamnak csináltam/csináltuk Danival.  Köszi a segítséget. (202530)

- Denso gyertyák kerületk a régi ngk-k helyére ~214e km, plusz 2 napra rá egy olajcsere (200607)

- Termosztátot cseréltünk. Nipparts 88 fokos (200722)

- Taposós üzemmódban használva továbbra is melegedett a vizem, így cseréltettem egy vízhőfok jeladót, plussz a nem működő klíma ventillátorját ráköttettem a sima hűtőventillátor áramkörére, így ha hűtés kell akkor mostantól két venti is hűti a rendszert. CooooooL (200805)

- A bal első kerékcsapágyam 15 év után megfáradt. Kerékagyastul cseréltük. (200806)

- Csóri fényezés kapott egy polírozást. Nagyon ráfért már. (200810)

A jobb első kerékcsapágyam utánozta a bal oldalit és szintén megfáradt. Csere  (200828)

- Közös életünk első check engine lámpája egy "Throttle/Pedal Position Sensor/Switch", alias TPS hiba. Ennek megfelelően Cseréltem egy TPS-t. (201008)

- Szűk szezononként fékbetétet kell cserélnem legalább elől. (Volt már textar, trw, abe stb...) Most Zimmermann betétek kerültek előre. Köszi a segítséget Sztif. (201108)

- Susutól törötten kaptam egy Seat Leon cupra lip-et. A saját elképzelésem szerint, kicsit megcsonkolva raktuk fel. (201210)

- Karácsonyi ajándékként hűtőfolyadékot cseréltem az autóban. -36 fokig jó, extra szép pirosat kapott. ~222e km (201225)

2021:

- Az újévet bekezdtem egy gyári 1.6 exedy kuplung kevlároztatással. Meg ha már ott vagyunk, akkor a szükséges csapágyak, szimeringek cseréjével. Talán fél évig nem lesz kinyomócsapágy hangom... :D  Sok kuplungcsúszástól mentes kilométert kívánok magamnak! 223e km (210108)

- Így a tavasz első napjára véégre felkerült az RMG féle ducktail. Durván hosszú és rögös út vezetett idáig de imádom, nagyon nagyon jó. Ismét Szentkuti Ákos segített borzasztóan sokat. Danke! (210301)

- Megint Ákos segítségével (tudom, már unalmas) tárcsákat és hátsó betéteket cseréltünk. Az elsők  novemberben lettek cserélve. Zimmermann betétek körbe, elől vicces lukas Zimmermann tárcsa (255), hátul Jakoparts tárcsa, csak ez volt 251-es méretben. ~224.500 km (210311)

- Úgysem találjátok ki, de Ákos - na jó, meg most Tomi - segítségével felragasztgattunk az autóm oldalára egy G-Fuser (Project-G) style side skirt párt. És ha már mókolgattunk, akkor cseréltem egy olajat is. 226.600 km (210412)

- Sosem terveztem rádiót cserélni, engem annyira nem érdekel a kristálytiszta hangzás és társai. De sajnos kezdett megkotlani a réges-régi 1din fejegységem, így muszáj volt újítani egy másikat. Annyi a változás, hogy ez már menő "kékfogas". Valami Sony cumó. 210421

Roland kartárstól vettem egy használt, ámbár gyári hátsó dobot amin tök szép króm vég van. Igen, ez is egy borzasztóan értelmes beruházás volt... :D Na mindegy, ma felkerült a 2017 év végén beújított bosal helyére. Pont ugyanolyan maradt a kocsi hangja mint eddig aminek külön örülök, hiszen azon nem akartam változtatni, imádom a typhoon szívó hangját. (210603)

- Mindig is szerettem a szép felniket. Cserébe minden mást előrébb helyeztem prioritásban. Legyen kilakatolva-legyen sperr-legyen futómú-legyen ez-legyen az... Szóval évekig más klubtársaim gyönyörű szettjein legeltettem a szemem és ott lebegett előttem a "na majd egyszer" gondolat. Ez a gondolat tegnap hirtelen valósággá vált és egy Advan Racing RG2 szettben öltött testet. Specs: 15" 6.5J ET 35 (210722) Update: Copy felnik LOOOOL (közben legbelül, mélyen ahol senki nem hall keservesen sírok...) 4.75 kg helyett 6.6kg/db...

- Olajok frissítve: Váltó: Motul gear 300 75w90, fék-kuplung: Motul RBF 660, diffi: Castrol Transmax Limited Slip 75w140 (210802) 231e km; Alapjárati problémám orvoslásán igyekszünk, így Ruzsa Krisztiánék cseréltek alapjárati motort, tisztítottak pillangószelepet és környékét, és bontott tps-t is cseréltek.

- Tető hibáit javítgattuk kis cérnával és szélvédőragasztóval. Fixen beázásmentes a cucc. (210827)

- Motorban olajcsere 236.015 km-nél. Kezd vészesen sok lenni a km ebben a kocsiban sáláláláláá (210912)

- Vettem egy '91-es NA-t... (210919)

- Kiégett a csomagtérajtón levő féklámpa izzója. Cseréltem. A kivett darabra még "Made in Japan" volt írva. Szip-szip, könnyes búcsút vettünk egymástól, majd kidobtam a Tesco parkoló egyik kukájába. (211031)

Nyári gyerek (240725)
Nyári gyerek (240725)


Elkékült (240202)
Elkékült (240202)


Gyöngyöstarjáni vérszilva fa (230325)
Gyöngyöstarjáni vérszilva fa (230325)


Eredetvizsga (230321)
Eredetvizsga (230321)


A két jómadár (220327)
A két jómadár (220327)


"Hegytetőm az irodám, ottan józan gondolkozom" Transalpina (210811)



Euroring_Palik tologatják a verdát (210327)
Euroring_Palik tologatják a verdát (210327)


Kakucs-Ring nyíltnap (200723)
Kakucs-Ring nyíltnap (200723)


RedSunFest 2020 (200614)
RedSunFest 2020 (200614)


Mókázás (200215)
Mókázás (200215)


2019 Szezonnyitó, Kakucs-Ring (190330)
2019 Szezonnyitó, Kakucs-Ring (190330)


Transzfogaras_190714
Transzfogaras_190714


Mindkettőre igaz: NB 247
Mindkettőre igaz: NB 247






2017.09.09
2017.09.09










Mazda-Rozsda harc (171011)
Mazda-Rozsda harc (171011)


Meglepi a lemezek alatt (180214)
Meglepi a lemezek alatt (180214)


száműztük a rozsdát. (180306)
száműztük a rozsdát. (180306)


Gyermely (180625)
Gyermely (180625)


Transzfogaras (180709)
Transzfogaras (180709)



<< vissza a tagokhoz