Miatánk, ki vagy a mennyekben...
 << vissza a tagokhoz

Eddie


NB - 2000

Telefon:
e-Mail:
MSN:
Skype:
A személyes adatokat csak klubtagok láthatják. Ha klubtag szeretnél lenni, regisztrálj jobb felül, majd jelezd itt a szándékod.
A kocsi:

Alap: 2000-es NB Miracle, 1.8, 6 sebesség, sperr, klíma, bézs belső, Nardi fa kormány, váltógomb és kézifékkar

Motor és hajtáslánc: Jackson Racing M45 kompresszor kit, Jackson Racing Air to Water Intercooler (upgrade: nagyobb hűtő, és nagyobb szivattyú), 150 mm-es TDR főtengely szíjtárcsa, 62,5 mm-es TDR kompresszor szíjtárcsa (~8 psi), Denso 322-es bordó (RX8) injektorok, Greddy E-Manage Ultimate gyári Greddy kábellel (Radics Ákos által programozva, 210 LE főtengelyen), EGR delete, DDMWorks Cold Air Intake, Mishimoto hűtő, TDR leömlő hőszigetelés, GarageStar hűtő felső légterelő, coolant reroute, Setrab olajhűtő Bat-Motorsport 4 csatlakozós pogácsával, AEM FailSafe AFR műszer, Zada Tech EGT jeladó, IL Motorsport motortartó bak és difi szilentek, Sachs (Exedy szerkezet, Aisin tárcsa) kuplung, könnyített lendkerék by Havassy (-1,15 kg)

Futómű és fék: Tein FlexZ, OEM Mazdaspeed stabilizátor elől 23 mm, IL Motorsport szilentek (40%-kal keményebb, mint a gyári), elöl-hátul gyári nagyfék , TRW  féktárcsák és fékbetétek, Hel fém fékcső, fék kitámasztó,  Desmond Regamaster EVO Brites 15x6,5 ET35 felnik (~4kg), H&R nyomtávszélesítő (elől 2x5 mm, hátul 2x10 mm), Ventus V12 Evo2 gumik (Federal RSR 959 205/50 R15 játszós gumik a gyári felnin), H&R hosszabb tőcsavarok, Cobalt első három pontos és hátsó toronymerevítő, Cobalt delrin ajtó ütközők

Külső: OEM side skirt, OEM replika front lip (Roadstery.pl), JASS Performance rendszámtartó, kis méretű B rendszám bal oldalon, JASS Performance hűtőrács, gázos motorház fedél kitámasztó

Belső: Alpine CDE 173BT fejegység, OEM bézs szőnyegek, ülésfűtés, Alu pedál és lábtartó taposók, fekete bőr Nardi kormány, váltógomb és kézifék 

Az autót Szabó Imre építette (Lalee segítségével), Imre autója topicban olvashatjátok a történetet.  










<< vissza a tagokhoz