Eddie
NB - 2000
e-Mail:
MSN:
Skype:
A személyes adatokat csak klubtagok láthatják. Ha klubtag szeretnél lenni, regisztrálj jobb felül, majd jelezd itt a szándékod.
A kocsi:
Alap: 2000-es
NB Miracle, 1.8, 6 sebesség, sperr, klíma, bézs belső, Nardi fa kormány,
váltógomb és kézifékkar
Motor és hajtáslánc: Jackson Racing M45 kompresszor kit, Jackson Racing Air to Water Intercooler
(upgrade: nagyobb hűtő, és nagyobb szivattyú), 150 mm-es TDR főtengely
szíjtárcsa, 62,5 mm-es TDR kompresszor szíjtárcsa (~8 psi), Denso 322-es bordó (RX8)
injektorok, Greddy E-Manage Ultimate gyári Greddy kábellel (Radics Ákos által
programozva, 210 LE főtengelyen), EGR delete, DDMWorks Cold Air Intake, Mishimoto hűtő, TDR leömlő hőszigetelés, GarageStar hűtő felső légterelő, coolant reroute, Setrab olajhűtő Bat-Motorsport 4
csatlakozós pogácsával, AEM FailSafe AFR műszer, Zada Tech EGT jeladó, IL
Motorsport motortartó bak és difi szilentek, Sachs (Exedy szerkezet, Aisin
tárcsa) kuplung, könnyített lendkerék by Havassy (-1,15 kg)
Futómű és fék: Tein FlexZ, OEM Mazdaspeed stabilizátor elől 23 mm,
IL Motorsport szilentek (40%-kal keményebb, mint a gyári), elöl-hátul
gyári nagyfék , TRW féktárcsák és fékbetétek, Hel fém fékcső, fék
kitámasztó, Desmond Regamaster EVO Brites 15x6,5 ET35 felnik (~4kg),
H&R nyomtávszélesítő (elől 2x5 mm, hátul 2x10 mm), Ventus V12 Evo2 gumik (Federal
RSR 959 205/50 R15 játszós gumik a gyári felnin), H&R hosszabb tőcsavarok,
Cobalt első három pontos és hátsó toronymerevítő, Cobalt delrin ajtó ütközők
Külső: OEM side skirt, OEM replika front lip (Roadstery.pl), JASS
Performance rendszámtartó, kis méretű B rendszám bal oldalon, JASS Performance
hűtőrács, gázos motorház fedél kitámasztó
Belső: Alpine CDE 173BT fejegység, OEM bézs szőnyegek, ülésfűtés, Alu pedál és lábtartó taposók, fekete bőr Nardi kormány, váltógomb és kézifék
Az autót Szabó Imre építette (Lalee segítségével), Imre autója topicban olvashatjátok a történetet.
<< vissza a tagokhoz