Miatánk, ki vagy a mennyekben...
 << vissza a tagokhoz

pitesy


NA - 1994

Telefon:
e-Mail:
MSN:
Skype:
A személyes adatokat csak klubtagok láthatják. Ha klubtag szeretnél lenni, regisztrálj jobb felül, majd jelezd itt a szándékod.
A kocsi:

Motor:

Gyári egynyóc

Racsing direkszűrő, mókolt, vagdosott, műanyaghegesztett crossover pipe

RX-7 FC termosztátos olajhűtő, AN-es fittingek és csövek

MIH Performance olajszendvics

Új szíjak, görgők, szimmeringek, vízpumpa, gyertyák, tömítések

Coolant reroute

Első termosztátház megszüntetve (fagydugó)

Fast5 alu hűtő, dupla gyári ventillátorokkal

EGR falazva és dugózva 

Páncél üzemanyagcső a kardánalagúton elvezetve, Nissan Z32-es benzinszűrővel


Kipuff:

OEM leömlő

OEM catback

Decat pipe


Hajtás:

Miataroadster delrin motortartó bakok

Miataroadster delrin difiszilentek

Hegesztett difi 4.1-es áttétellel

Gyári ötös váltó

Tervben (alkatrész megvan, berakva nincsen):

Fidanza lendkerék

Stefan Zorst erősített szinterkuplung

Új kinyomócsapágy, nyelestengely csapágy


Felfüggesztés:

HSD coiloverek

Homokolt es szinterezett lengőkarok, bölcsők, merevítők

Energy Suspension szilentek mindenhol

Toldott hátsó felső lengőkarok a kevesebb hátsó dőlés miatt

Új excenteres csavarok

Új gömbfejek

Gyári kanyarstabok (kutyacsontyok, stabisziltentek is Energy Suspension)


Kormányzás:

Mintfab csonkállványok 

Új külső és belső összekötők

Powerflex kormánymű szilentek

Kormánymű "spacer" a kevesebb bump steer érdekében

Szervótlan kormánymű


Fék:

ABS kidobva

Új fékcsövek

OBP fordított munkahengeres hidrokézi

HEL flexi fékcsövek körben, elöl hosszabbak a gyárinál a kormányszög miatt


Karosszéria:

Remetehegyi cső és egyéb kasznimunkák

Mélyített padlólemez, hogy 180 centi felett se verjem be a fejem a csőbe

Lökösök mögül minden kipakolva és kivágva, ami nem kell

Ajtók kivágva, pótkerék helye kivágva és belemezelve

Hátsó emelési pont

Biztonsági öv tornyok kivágva

Ajtók kivágva, polikarbonát ablakok

Első-hátsó vonószemek


Külső:

GT500 légkiömlő

Aerocatch a géptetőn

Csomagtérfedő szétvagdosva, rajta kacsafarok spoiler es zsanér helyett lefogatok

Honyebourne mouldings üvegszálas hardtop 2 pop venttel

GV replika lip

Manuális tükrök

Antenna megszüntetve

Fast5 (autokonexion copy) szélesítések

Plexi egyrészes oldalablakok pop ventekkel


Belső:

PRO WRC ülések

4 pontos Schroth övek

Nardi Classic 330mm kormány

Quick release kormányagy

Parts Shop Max műszerek

Belezett műszerfal

Gombos indítás es kapcsolópanel

Egyszerűsített kábelezés

2kg-os poroltó

Hűtés-fűtés megszüntetve, kiszerelve mindenével együtt


Felnik

4db Compomotive ML 15x8 et-12

4db Rota RKR 15x8 et0

4db Borbet 14x8 et 15-20 környéke






<< vissza a tagokhoz