Pite
NBFL - 2003
e-Mail:
MSN:
Skype:
A személyes adatokat csak klubtagok láthatják. Ha klubtag szeretnél lenni, regisztrálj jobb felül, majd jelezd itt a szándékod.
A kocsi:
Olsz piacos 2003-as NBFL 1.6 , ABS nélkül, viszont klímával. Németországban vásároltam mikor még kint éltem, és mikor hazaköltöztem nem volt kérdés, hogy mi lesz az autó sorsa :D . Valamikor gázos ( ??????? ) volt, vásárlás után ( 2017.07.30. ) a kötelező szervíz alkalmával ki is lett építve, csak a betöltőnyílás éktelenkedik a hátső lökhárítón.
Eddigi szervizek:
- vásárláskor olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, gyertya, gyertyakábelek, vezérlés
- olacsere 10k után , K&N sportbetét került be, váltóolaj, diffiolajcsere
Egy Ulter végdob segít jobban lélegezni a blokknak.
2017.05.24. Komplett ATE fékszett elöl-hátul
A vásárláskor bent lévő Lexus hatású hátsó lámpák gyárira cserélve ( sima NB, ez jobban tetszik ).
Pioneer dupla DIN-es rádió navival kihangosítóval.
Fekete keménytető fűthető üveggel a hidegebb időszakra, mivel napi használatú az autó és sajnos nincs garázsom :(
Kasztni feltűnően jó állapotban csak ahol hozzányúltak ott van kis gond ( küszöbök vége ) , hamarosan rendes lakatos fogja orvosolni a helyzetet üreg és alvázvédelemmel együtt.
Koni ( narancssárga ) sport gátlók vannak bent hátul a hozzá tartozó rugókkal, elöl visszakerültek a gyáriak ( a túlzott ültetés miatt ) , billegés minimális és megtartotta a barátságos viselkedését is a futómű.
2020.05.06. Az elmúlt 2 év
- Konik helyett gyári Bilstein szett H&R rugókkal
- Fuji Sperr
- Sparco Torino félkagyló ülések ( 4 pontos E-jeles övek beszerelésre várnak )
- Speeduino motorvezérlő WBO-val és hengerenkénti Trafóval ( egész fickós a szekér :D , Köszönet Radics Ákosnak a beszerelésért és a programozásért! )
- Motortér takarítás: rövid intake ( 90fokos szilikon könyök és direktszűrő, Charcoal Canister deleted, Suzuki Cappuchino ablakmosó tartály az esőcsatornában. konzolok eltávolítva, ventirelék a tűzfalhoz költöztetve.

a kosz miatt bocsi :)




Sasfészek alatt

<< vissza a tagokhoz