Marcello
NA - 1997
e-Mail:
MSN:
Skype:
A személyes adatokat csak klubtagok láthatják. Ha klubtag szeretnél lenni, regisztrálj jobb felül, majd jelezd itt a szándékod.
A kocsi:
A negyedik:
Kisebb megszorítások miatt az NA-nak mennie kellett, de nem bírtam MX5 nélkül.
Úgy néz ki mégsem három a magyar igazság, szóval a negyedik:
- 1.6 NBFL
- M45 kompi
- sperr
- ütetőrugó
- nyárra igyekszem még pár apróságot kiigazítani rajta
A harmadik:
- 1.8 NB motor
- Moss MP62 kompresszor kit
- klíma
- dual TB
- nagy cooler
- EV 450 Injektorok
- Megasquirt MS2V3
- Torsen sperr
- Mocal ollajhűtő
- Cobalt dob, decat, NB leömlő
- Erősített kuplung
- Nagy benzinpumpa
- nagy alu hűtő
- Meister ZetaCRD
- Fraim rail és Butterfly brace merevítők
- NB fékek
- NBFL ülések
- műszerek: WB, olaj, kopogás kijelzés és védelem, EGT
- gyári alsó spoilerek elöl/ hátul
- IL beömlős lámpafedél
- Jass TSI
- nagy hifi, ajtók szigetelve, Hertz erősítő+hangfalak+Blaupunkt mélynyomó
A második:
90-es évjáratú, szürke és balkormányos BBR turbo
http://www.mx5-mazda.co.uk/bbrturbo.htm
nincs ABS, nincs szervó, nincs semmilyen felesleges elektronika, csak a turbó és a 150 lóerő
az amúgy sem túl hétköznapi autót sikerült még néhány tovább izgalmas extrával kiegészíteni:
- Torsen T2 4.1 sperr
- Tein Monosport coiloverek
- EDFC II beszerzés alatt
- NB lengőkarok, NB bölcső
- NB fékek
- Magnaflow dob
- Rota SubZero felnik
- NB tető
- Pinoeer fejegység, Gladen audio hangszórok, ajtók szigetelve
Az első:
- 1.6, 90 lóerő
- MOMO kormány,
- dupla légzsák
- ABS
- NB és NA gyári felnik,
- NBFL 4-2-1 leömlő

az ötödik :D

Kakucs

megcsúszott :)

NB

2019

kunmadaras

MP62


BBR


BBR

BBR motor

ősz

ősz

szemből


<< vissza a tagokhoz