Miatánk, ki vagy a mennyekben...
 << vissza a tagokhoz

jani


NA - 1997

Telefon:
e-Mail:
MSN:
Skype:
A személyes adatokat csak klubtagok láthatják. Ha klubtag szeretnél lenni, regisztrálj jobb felül, majd jelezd itt a szándékod.
A kocsi:
1997-es, 1.6, montego blue színű, magyarországi, eredetileg 90 LE.
2000 óta a második tulajdonosa vagyok.
2002. Megkapta a 116 LE-s változat vezérműtengelyét és elektronikáját(ECU), a szervókormányt manuálisra cseréltem.
2003. Jackson Racing M45 Eaton kompresszor kit beépítése MSD gyújtás és Powercard befecskendezés módosító elektronikával +Mocal olajhűtő, ACT kuplung, Borla kipufogó rendszer.
Egyéb módosítások: első helyzetjelző-index egységek cseréje légbeömlő-idexre, Motolita bőrkormány, töltőnyomás, olajhőmérő a középkonzolon a rádió alatt, benzin-levegő arány mérő a bal oldali szellőzőnyílás helyén.
2010. T2 Torsen sperr difi beépítés - a difiház csapágyak, szimmeringek cserélve, hátsó futómű felújítás (festett alkatrészek homokfújva, porfestve; összes szilent cserélve, a lengőkarokban gyárira, a difiházban erősített Mazdaspeedre, a stabinál keményebb polyurethánra; új kerékcsapágyak, Koni sport  állítható magasságú és keménységű lengéscsillapítók; a stabi és a rugók maradtak gyáriak), fém fékcsövek, EBC yellow fékbetétek elöl-hátul
2011. Első futómű felújítás (festett alkatrészek homokfújva, porfestve; összes szilent cserélve, a lengőkarokban gyárira, a stabinál keményebb polyurethánra; Koni sport  állítható magasságú és keménységű lengéscsillapítók; a stabi és a rugók maradtak gyáriak), +Mazdaspeed motortartó gumibakok
 
 








170,3 LE/ 6780; 190,3 Nm/ 4680_Csoportos teljesítmény mérés_2013 május
170,3 LE/ 6780; 190,3 Nm/ 4680_Csoportos teljesítmény mérés_2013 május






2010. hátsó futómű felújítás
2010. hátsó futómű felújítás


2011. első futómű felújítás
2011. első futómű felújítás



<< vissza a tagokhoz