Miatánk, ki vagy a mennyekben...

ARCHÍVUM - Az új fórumot itt találod: miataklub.hu

 << vissza a tagokhoz

Imre


NA - 1990

Telefon:
e-Mail:
MSN:
Skype:
A személyes adatokat csak klubtagok láthatják. Ha klubtag szeretnél lenni, regisztrálj jobb felül, majd jelezd itt a szándékod.
A kocsi:

A jelen:

1990-es full fapad 1.6 NA 45.000 km-rel

Enkei RPF1 14x7 ET 19 (3,9kg/db)

Tein Street Advance

Folyamatban (talán): BBR Turbo, Jackson Racing stabilizátor, Hel fém fékcső, gyári toronymerevítő, gyári Momo kormány, első fék upgrade 255 mm-re


A múlt:

Alap: 2000-es NB Miracle, 1.8, 6 sebesség, sperr, klíma, bézs belső, Nardi fa kormány, váltógomb és kézifékkar

Motor és hajtáslánc: Jackson Racing M45 kompresszor kit, Jackson Racing Air to Water Intercooler (upgrade: nagyobb hűtő, és nagyobb szivattyú), Aquamist 1S vízbefecskendezés (ugyanaz, mint a Jackson Racing), 150 mm-es TDR főtengely szíjtárcsa, 62,5 mm-es TDR kompresszor szíjtárcsa (~8 psi), Denso 322-es bordó (RX8) injektorok, Greddy E-Manage Ultimate gyári Greddy kábellel (Radics Ákos által programozva, 210 LE főtengelyen), J&S Safeguard kopogásvédelem, egyedi COP (Fab9 mintára), EGR delete, DDMWorks Cold Air Intake, Mishimoto hűtő, TDR leömlő hőszigetelés, GarageStar hűtő felső légterelő, coolant reroute, Setrab olajhűtő Bat-Motorsport 4 csatlakozós pogácsával, AEM FailSafe AFR műszer, Zada Tech EGT jeladó, IL Motorsport motortartó bak, Sachs (Exedy szerkezet, Aisin tárcsa) kuplung, könnyített lendkerék by Havassy (-1,15 kg)

Futómű és fék: Tein FlexZ, OEM Mazdaspeed stabilizátor elől 23 mm, IL Motorsport szilentek (40%-kal keményebb, mint a gyári), elől Wilwood Dynalite 4 dugattyús nagyfék (280 mm), hátul gyári nagyfék , EBC  féktárcsák, Carbontech XP10 fékbetétek ( Track/Race & Extreme road), Hel fém fékcső, fék kitámasztó,  949 Racing 6UL 15x8 ET36 felnik (5,2 kg) Desmond Regamaster EVO Brites 15x6,5 ET35 felnik (~4kg), H&R nyomtávszélesítő (elől 2x5 mm, hátul 2x10 mm), Federal RSR 959 205/50 R15 gumik, H&R hosszabb tőcsavarok + 949 Racing alu kerékcsavarok

Külső: T R Lane GPD LH bukócső, Hard Dog padding + bőr huzat a bukócsőre, OEM side skirt, OEM replika front lip (Roadstery.pl), "sárgátlanított" első irányjelző, sötétített első- és hátsólámpák, sötétített oldalsó irányjelző és side marker, JASS Performance rendszámtartó, kis méretű B rendszám bal oldalon, JASS Performance hűtőrács

Belső: Alpine CDE 173BT fejegység, fekete VX220 (Lotus Elise S2) ülések, IL Motorsport szélfogó, OEM bézs szőnyegek, Mitsubishi Eclipse légbefúvók

Folyamatban: DDS2 átfolyásmérő, TDR olajnyomásmérő, OEM csomagtértető spoiler, Zada Tech multi műszer (olajhőfok, olajnyomás, vízhőfok, EGT, IAT, töltőnyomás, vízátfolyás, óra), Suzuki Cappuccino ablakmosó tartály, Mazdaspeed hátsó lip, diffi szilent csere IL Motorsport-ra,

Kellene: jó hangszórók

Talán: OEM RS 6 o'clock műszerek, 










<< vissza a tagokhoz