Miatánk, ki vagy a mennyekben...
 << vissza a tagokhoz

Hunya


NB - 1999

Telefon:
e-Mail:
MSN:
Skype:
A személyes adatokat csak klubtagok láthatják. Ha klubtag szeretnél lenni, regisztrálj jobb felül, majd jelezd itt a szándékod.
A kocsi:

A zöld tündér egy 99-es 1,8-as kompresszoros (LaleeCharged - 03) NB.

Van benne pár króm apróság I.L-től, belül meg kicsinosította a www.karpitosdinasztia.hu barna bőrrel.

Lett 2 szép kerek műszer a légbeömlők helyére - olajhőfok mérő és analóg óra, valamint még 3 az A-oszlopra – AEM analóg AFR, EGT és BOOST control – mindegyik szép fehér hátterű, piros világítással. Na meg egy szép piros START gomb, amin kopik a felirat...

A szent kvarcóra elment aludni, jött a kínai 2 DIN-es androidos hifi, ami bár napfényben nem ennyira leolvasható, de legalább látom rajta a Megasquirt adatait MSDroidon keresztül.

Van hozzá MX-5-ös alu bőrönd és tartó is, barna bőrszíjjal, ha esetleg hosszabb útra megyünk. Futóművet tekintve sem nagyon gyári már, Flyin' Miata rugók és hozzá alakított állítható keménységű Bilstein B6-ok (katona művek alakította át) kerültek bele.

A felnik Japan Racing JR3 bronze, 15x7 ET30 illetve Ultralite UL12 15x8,25 ET20.

A gumi meg pályára 205/50-es Toyo R888R, utcára pedig 205/50-es Nankang NS2 R (a keményebb).

A leömlő Cobalt, kerámiázva, középen van egy Goodwin Racing Roadstersport midpipe, single exit Cobalt, újratömve.

Mocal olajhűtő, Eaton M45 kompresszor KAVS -17% tárcsával, így 0,5-0,6 bart tölt. Nagy IC, dupla pillangó, HKS lefújó szelep. Megasquirt2 enchanced standalone ECU Reveranttól, Kulinpapa és Radics Ákos által programozva. Az eredmény 213 LE és 257 Nm volt eredetileg, azóta portolva lett a hengerfej.

A kuplung egy Flyin Miata egység ( a legjobb a világon, szerintem) könnyebb lendkerékkel illetve egy 6-os váltóval kombinálva.

Melegebb napokra van bent egy SnowPerformance víz-metanol befecskendező, ami 0,2 bartól nyomja be a keveréket folyamatosan, de csak ha be van kapcsolva.

Ha nincs bekapcsolva a program váltó gomb akkor utcaibb programmal és 95-ös benzinnel is megy  a gép.

Nardi Torino fa kormány, TR Lane rollbar, 4-pontos öv és kagylóülés, persze ez is tan színben.

Ha szeretsz sokat olvasni, a kompresszor projekt illetve az egész autó története a Green Fairy topicban található.

Gauges
Gauges


Retro
Retro


Ready to go
Ready to go


Ready-Steady-Go!
Ready-Steady-Go!


Friends of MX-5
Friends of MX-5


Engine bay
Engine bay


Engine reborn
Engine reborn


Kakucsring - Miatali 2015
Kakucsring - Miatali 2015


Church of speed
Church of speed


A verda belseje
A verda belseje


Kakucsring - 2015
Kakucsring - 2015


2014 Miatali - Kakucsring
2014 Miatali - Kakucsring


Leestem az ívről, ááááááh...
Leestem az ívről, ááááááh...


OSZAK tuning: Az új racsing ülés
OSZAK tuning: Az új racsing ülés


Ezt még oviban rajzoltam
Ezt még oviban rajzoltam


VMAXX Big Brake kit 290 mm
VMAXX Big Brake kit 290 mm


Dyno Chart
Dyno Chart


Indul a szlalom
Indul a szlalom


2 idétlen meg a játékautó
2 idétlen meg a játékautó



<< vissza a tagokhoz