Miatánk, ki vagy a mennyekben...
 << vissza a tagokhoz

Gyula


NC - 2007

Telefon:
e-Mail:
MSN:
Skype:
A személyes adatokat csak klubtagok láthatják. Ha klubtag szeretnél lenni, regisztrálj jobb felül, majd jelezd itt a szándékod.
A kocsi:

Bár én "csak"egy AUTÓ vagyok,igazán megtisztelő,hogy szót kapok.Életem eddigi történetét két fejezetben mesélném el.

I.  2006-ban Hiroshimában csillant meg először gyönyörű Highland Green kimonóm a Felkelő Nap fényében. A smaragdok azóta szégyenben élnek.Borús időkben elegáns feketére váltom külsőmet.Útitársaimat fűthető barna bőrös fotelekkel várom,hatlemezes CD-váltós BOSE hifivel és automata klímával kényeztetem őket.Zord időkben elektromos mechanizmus borít fejük fölé kemény fedelet.  Gépházamban 160 szamurájparipa feszíti a 2000 ccm-es istállót.Hatsebességes váltón,sperrdifin és Bilstein futóművön keresztül szabadítják erejüket az aszfaltra. Éjszakai túráimon Xenonlámpák terítenek fényszőnyeget elém.  2007.01.03.-tól Németországban faltam az utakat 103600 Km-en át.Első gazdám 74 éves korában szeretett belém,majd végső elgyengüléséig fiatalos hévvel tombolt ez az érzelem.Kényszerű búcsúnk után visszakerültem abba a  kereskedésbe ahol először útra bocsátottak.Nem voltam csúcsformában,a nyolc év nem múlt el nyomtalanul.Bár  folyamatosan márkaszervizben viselték gondomat ,mégis kissé ráncosan vártam az új kalandra.Csak néhány napig tartott a pihenő.

II.  2015.12.24.-én életem új szakasza kezdődött Magyarországon.Második útitársam -akit rövid idő alatt rabszolgámmá tettem- elkezdte régi fényem visszaállítását.Mindkét első sárvédőm új fényezést kapott,a jobb hátsón + volt egy kis lakatolás is.Szolgám alacsony termetét ellensúlyozandó,(szembemenve a trenddel és az alacsony súlypont szentségével) a vezetőülést 25mm-rel megemelte.Minden keringési rendszeremben új folyadék cirkulál. A Recsegő bal oldali mélynyomómat megjavíttatta.Az eredeti,csak kilátáskorlátozásra alkalmas szélfogórács helyére egy, a funkciót tökéletesen ellátó polikarbonát lap került.(handmade) A kardánbox semmire se jó pohártartója helyére beugrott egy tágas,praktikus doboz.(IL.Motorsport) A szinte hozzáférhetetlen első lámpáim minden foglalatába új fényforrás költözött.Első és hátsó futóművem is totális felújításon esett át.(Made By LALEE )Szolgám hátrameneti bénaságának csökkentése érdekében beszereltetett egy tolatóradart.   Így megújulva tudtam tiszteletemet tenni 2017. 03.25.-én az évadnyitón  öszzegyűlt illusztris társaságnak.         2018 .májusában átestem egy kis krómozáson.Hátsó,és ködlámpáim fényes keretet kaptak,kilincseimre is csilivilli burkolat került.Elöl NISEKO lámpák szórják a fényt.  2018.04.17.Az 1mm-es alulemezből készült kardánalagút "merevítő" ??? helyére érkezett egy handmade,  3mm-es rozsdamentes acélból készült cseredarab. 2018.október 29.-én kaptam szép új perforált bőrt a kormányomra !

2019.01.25. SZÜLINAP !   666 napja vagyok klubtag !

2019.Május 15 - 19-ig végigkibiceltem a MILLE MIGLIA-t ! Ez egy roadsternek olyan mint muszlimnak Mekka !   Ó R I Á S I  buli volt !!!

2020.02.21.Új akksi.Exide Premium EA456 45Ah 390A

2020.tavaszán sajnos nem kaptam új cipőket,csak a felnijeim lettek újra fényezve.

2021.nyarán új arcot kaptam (szerény,pici facelift) +új YOKOHAMA papucsokat.

Bal oldali Bose mélynyomóm két  javítás után újra meggebedt.2022.07.12.-én a jobb oldalival együtt

párban (természetesen),Pioneer TS-A6880F hangszórókra lett cserélve.  


TETEJETLEN

(Mazda Mx-5 NC1 2.0 Coupé)

















Matek
Matek














difi
difi






Az ELSŐ Magyarországi NC
Az ELSŐ Magyarországi NC



















<< vissza a tagokhoz