Miatánk, ki vagy a mennyekben...
 << vissza a tagokhoz

Csernaaa


NB - 1999

Telefon:
e-Mail:
MSN:
Skype:
A személyes adatokat csak klubtagok láthatják. Ha klubtag szeretnél lenni, regisztrálj jobb felül, majd jelezd itt a szándékod.
A kocsi:

2020. 05. 03 --> vásárlás by.: Bertold Beinschrodt

2020: 
az auto a vasarlas utan kb egy hettel csapágyas lett, értetlenül álltam a frissen vásárolt autó elött egy hét használat után. Igaz azalatt az egy hét alatt nem néztem olajszintet, előző autómnak nem volt ilyen jellegű problémája.  Bertoldal amikor megemlítettem neki a problémát egy olyan összeget ajánlott fel amit talán válaszra se méltattam. Az autó azt a nyarat egy megkérdőjelezhető munkájú szerelőnél töltötte, honapokig rá se hederítettek pedig rögtön kaptak hozzá egy motort (amit "Kopi"-tól vásároltam) és csak bele kellett volna lógatniuk, új vezérlés stb. Egész nyáron nem tudtam használni az autót, 2,5 hónap után megkaptam az új motorral a géptető alatt és a régi maradékait. Még az évben:
- 4db uj Michelin gumi
- Sztrunga kartervédő
- Koni futómű
- RMG tűzoltókészülék konzol és készülék
- Olajak, szűrők, kormánymű javítás, első göbfejek (by.:Ruzsa)
- 4db yokohama slick
- uj pioneer 1din fejegység
- TR Lane bukókeret
- Sportive toronymerevítő

2021:
Az autó olajfogyasztása szörnyű volt. 2020 végére már 3liter fölött is megevett 1000km en a gyári mazda olajból.
- teljes motorfelújítás és kuplungcsere (jan-márc) :
     Az autó motorját a JMB (alias: "jorpet") újította fel. A motor szétszedésénél kiderült, hogy az a motor be volt ázva. Lehet a trehány csepeli szerelőnél ázott be aki berakta, lehet "Kopinál" ázott be vagy annál aki kiszedte az autójából. Ekkorra már el se kezdtem bűnöst keresni, elegem volt mindenből és mindenkiből, én csak autózni akartam. Minden ki lett pucolva, a 3. blokkra mondták hogy tökéletes honolás után (és ez az autó gyári lecsapágyasodott blokkja     volt) főtengely maradt a "Kopi" motorból. Tömítések, olajszett, hf csavarok, gyertyák, kuplung is cserélve lett, a tökéletességre törekedtünk, szerintem sikerült. +olajhőmérő óra :A nyári pályanapozós szezonra való tekintettel 10w60 at kapott a bejáratás után. Nyomatékosabb lett, kevesebbet eszik bármilyen használatnál mint elötte,
és olajat pedig     leginkább nem fogyaszt.
- új fékek elől fúrt zimmerman tárcsa és hozzávaló betét, hátul japanparts tárcsa és betét
- új TA futómű, beszerelés by "Ruzsa" (az előző koni szettel már egy durva géknél pályán a kocsi orra érte a földet, iszonyatosan dölöngélt csak mindezt alacsonyabban mint     gyárilag. Kiszerelés után a Koni gátlókat kézzel össze tudtam nyomni és azok nem rugták ki magunkat.
- akksi lefogato, leomlő tömítés, váltó motor(10w60 a pályanapokra, transzfogarasra stb tekintettel)  és sperr olajcsere
- nyári szezon után 5w40 
- kicsit meghúztam az oldalát a szalagkorláton mert a mellettem haladó kamion elfelejtette, hogy ott vagyok.
- uj balos feket ajto by: Nagy Adam
- RMG ducktail (még nincs fent)

Sokkal elégedettebb voltam az autóval 2020-hoz képest, az év eleji motorfelújítás óta semmi probléma, a pályanapokat és transzfogarast is hiba nélkül teljesítettük.

2022:

21_09_09_euroring2_by_Gajdos_Merci
21_09_09_euroring2_by_Gajdos_Merci


21_09_09_eurorinb_by_Gajdos_Merci
21_09_09_eurorinb_by_Gajdos_Merci


21_08_10_transzfogaras
21_08_10_transzfogaras


20_10_03_euring
20_10_03_euring



<< vissza a tagokhoz